Det er med stor glæde at vi hos MONO nu kan præsentere Trine Ulrich, som vores nye medarbejder. Måske kender du hende allerede fra hendes aktive virke i musikbranchen bl.a. som coach og foredragsholder især med fokus på at styrke nye bands og artister i deres bestræbelser på at starte karrieren
Trine tog sine første skridt indenfor musikbranchen med en masse frivilligt arbejde, herunder som musikskribent med sin egen musikblog, som booker og bestyrelsesmedlem hos Carpark Festival samt frivillig på UHØRT, Roskilde Festival og Copenhell.
I 2016 fik hun sit første fuldtidsjob indenfor musikken på spillestedet VEGA, hvor hun sad med koncertregnskaber og budgetter.
I 2018 gik hun den selvstændige vej og stiftede virksomheden Account The Beat og har siden arbejdet på kryds og tværs i branchen, hvoraf hun har tilegnet sig en meget alsidig viden med erfaring både som manager/artistmentor, bookingagent, bestyrelsesmedlem, underviser og forfatter.
Trine er udannet indenfor eventmanagement og har desuden gået på musikbrancheforløbet Royalties.
Hun brænder for at hjælpe musikere med at skabe den karriere, som de drømmer om og på deres præmisser, og det har nu ført hendes vej forbi MONO hvor hun i dag starter i rollen som projekt- og udviklingsmedarbejder.
“Jeg har allerede kommet en del i huset, bl.a. med projektet Mono Goes Metal Masterclass, som jeg har været ekstern samarbejdspartner på, og jeg glæder mig til at lave endnu flere projekter og til at have min daglige gang herude.
Jeg glæder mig enormt meget til at skulle arbejde med projekter som Rock The Region og Mono Goes Metal masterclass, og til at blive en del af fællesskabet og være med til at udvikle huset og lave en masse spændende tiltag sammen med alle medlemmerne herude”
Vi glæder os til samarbejdet med Trine, og kan allerede nu sige at huset bands og musikere kan se frem til nye særke tiltag, bl.a. muligheden for direkte vejledning på forskellige branche- og karriereudviklende emner. Mere om det senere…
Trine kan kontaktes på trine@mono.dk
Foto af: Heartmatter Media